

Fra den allerførste dag har vi udfordret os til at træffe etiske valg, når det kommer til miljøet og dyrene. Som menneskets bedste ven føler vi, at det er i vores DNA. I dag mødte repræsentanter fra Cruelty Free International, Knudsencrc og Oriental Beauty Valley, Fengxian District, en række virksomheder på et seminar i London for at annoncere de oprindelige deltagere i et banebrydende samarbejdsprojekt.
Fra den allerførste dag har vi udfordret os til at træffe etiske valg, når det kommer til miljøet og dyrene. Som menneskets bedste ven føler vi, at det er i vores DNA. I dag, repræsentanter fra Grusomhedsfri international, Knudsencrc og Oriental Beauty Valley, Fengxian District, mødtes med en række virksomheder på et seminar i London for at annoncere de oprindelige deltagere i et banebrydende samarbejdsprojekt, der potentielt vil gøre det muligt for grusomhedsfrie virksomheder at sælge deres kosmetiske produkter i Kina fri fra risikoen for dyreforsøg.
Bulldog Er glade for at meddele, at vi er en af de første virksomheder, der deltager i Springende Bunny China Pilot Project. Denne ordning blev lanceret af Cruelty Free International, i samarbejde med Knudsencrc og Oriental Beauty Valley, med det formål at lade springende Bunny -certificerede grusomhedsfrie mærker være til stede i Kina uden behovet for dyreforsøg.
Springende bunny-certificering udelukker i øjeblikket eksport til Kina på grund af risikoen for lovgivningsmæssig test efter markedet på dyr. Imidlertid har Grusomity Free International arbejdet med Knudsencrc og Beauty Valley på det nye pilotprojekt, der vil give sikkerhed for at springe Bunny -mærker, der ønsker at operere i Kina, mens de forfølger den indenlandske produktion og opretholder deres grusomhedsfri status.
”Kina er verdens største og hurtigst voksende marked for kosmetik, og det fortsætter med at vokse. Kinesiske forbrugere kræver i stigende Bulldog I andre Asien-PAC-lande er vi virkelig glade for at være en del af denne pilot i Kina. ”- Simon Duffy, grundlægger af Bulldog Skincare
Kinas kosmetiske marked har udvidet sig hurtigt i løbet af de sidste 20 år, og landet forventes at forblive et dynamisk marked. Landsdækkende salg forventes at vokse i gennemsnit 10% årligt i de kommende år ifølge markedsundersøgelser. Den kinesiske forbrugernes efterspørgsel tegner sig for næsten 20% af det globale marked for kosmetik og hudplejeprodukter. Forøgelse af den disponible indkomst fortsætter med at skabe forbrugernes efterspørgsel efter premium, importerede produkter og fokus på personlige hygiejneprodukter vokser støt.
Vi er absolut glade for at tage føringen og blive et af de første mærker, der er certificeret af Cruelty Free International, der er tilgængelig i Kina uden at gå på kompromis med vores holdning til dyreforsøg.